سیرت صبح

دسنوشته های فرهنگی ، ادبی ، هنری و سیاسی

سیرت صبح

دسنوشته های فرهنگی ، ادبی ، هنری و سیاسی



دیروز خبری بین حزب الله رد و بدل شد مبنی براینکه رئیس جمهور پس از 11 روز غیبت وقتی برای اولین بار بعد از حکم حکومتی مقام معظم رهبری آقای مصلحی وزیر محترم اطلاعات را در جلسه هیئت دولت دید از ورود به جلسه خودداری کرد و وقتی آقای مصلحی متوجه این امر شد خود از حضور در جلسه منصرف شد و از آنجا خارج شد و پس از این امر آقای احمدی نژاد وارد جلسه شد و جلسه آغاز شد . نمی دانم صحت این خبر تا چه اندازه است هر چند در تصاویر رسانه ملی از جلسه دیروز هیئت دولت هم آقای مصلحی دیده نمی شد اما مثل اینکه آقای رئیس جمهور هنوز حساب کار دستش نیامده است و گویی به خیال خود حزب الله بخاطر گوهر وجود ایشان آراء خود را به پایش ریخته اند ، زهی خیال باطل . متاسفانه تاکنون نصیحت هیچیک از دوستان و حتی خانواده ایشان هم موثر واقع نشده است و وی به تاخت از ولایت دور می شود و بر زبان لق لقه ی تبعیت از ولایت فقیه دارد . گویی همه عالم و آدم مشایی و امثال مشایی را نمی شناسند و وی در وجود این نوکر بی چون و چرای قدرتهای خارجی ، گوهری ناب می بیند و همه صلحای امت اسلام و دلسوزان و طرفداران واقعی خود را به یک عشوه مشایی می فروشد . حال برخلاف میل باطنی خویش باید به زبان دیگری با این فرد سخن گفت . اول اینکه مقام معظم رهبری تاکنون به صراحت نظرات خود را در خصوص مسائل داخلی و خارجی بیان داشته اند و کرارا به همگان توصیه کرده اند که فقط با توجه به آنچه ایشان رسما اعلام می کنند موضع گیری نمایند و به شایعات توجه نکنند از این رو سئوالاتی که در ذهن اکثر علاقمندان به احمدی نژاد بی پاسخ مانده است ذیلا می آید امید است که وی تا دیر نشده از .... پیاده شود و پاسخ این سئوالات را در وجدان خودش جستجو کند باشد که از جادوی مشایی خارج شده و آغوش امن ملت و رهبری باز گردد :

1-     هنوز پس از گذشت مدتی طولانی ، امت حزب الله پاسخ این سئوال را دریافت نکرده است که چرا با وجود دستور کتبی ولایت مطلقه فقیه مبنی بر ملغی شدن حکم معاون اولی اسفندیار ، رئیس جمهور هشت روز هیچ اقدامی نکرده است و متاسفانه پس از انصراف اسفندیار از پذیرفتن این سمت ، با بی احترامی نامه ای تنظمی کرده و فقط برمیبنا قانون فلان و فلان انصراف سرکرده جریان نفوذی را به استحضار رهبری معظم رسانده است ؟

2-     چرا دولت دهم و نهم که داعیه حرکت بر پایه اصول اساسی اسلام و انقلاب را دارد اینگونه با رویکرد بی بندو باری فرهنگی خو گرفته است به گونه ای که اکنون جامعه از ناهنجارهایی همچون بدحجابی به شدت رنج می برد و امور فرهنگی و سینمایی به ابتذال کشیده شده است و واقعیت اختصاص بودجه های فرهنگی در سفرهای استانی چیست ؟ آیا این بودجه ها برای فرهنگ ملت خرج می شود . که متاسفانه باید گفت شواهد این موضوع را کاملا رد می کند .

3-     رئیس جمهور پس از حکم حکومتی رهبر انقلاب ، 11 روز به حالت قهر صحنه سیاسی کشور را ترک کرد و کنج عزلت گزید و زبان جونفکر را برای خود برگزید و هیچ نگفت اما با کمال تعجب پس آنهمه رایزنی و... پس از 11 روز با استقبال رسمی و تشریفات بی معنی به ریاست جمهوری قدم گذاشت و در سخنانی بی رمق و بی تاثیر دم از پیروی از ولایت فقیه زد و از دشمنی با اسرائیل گفت بدون آنکه به اشتباه خویش در قهر با رهبر و ملت اعتراف کند و عذر بخواهد . این رفتار رئیس جمهور قابل پیش بینی بود زیرا اگر اکنون صحنه سیاسی کشور را ترک می کرد اسفندیار و جریان نفوذی منحرف هیچ شانسی برای انتخابات مجلس و ... نداشتند و با توجه به هزینه ای که از جیب بیت المال صرف کرده بودند نمی توانستند بهره برداری لازم از این جریان را بکنند و این موضوع عاملی شد تا احمدی نژاد را به هیئت دولت بکشانند . اما این سخن و نارضایتی را باید به گوش رئیس جمهوری که با توجه به حمایتهای رهبری از سخنان و مواضعش مورد حمایت ملت قرار گرفته است رساند و آن اینکه رهبر معظم انقلاب پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات ، انتخاب ملت را تنفیذ می کند اما در حکم حکومتی تشخیص خود را امر و ابلاغ می کند بنابراین اکنون ما حکم حکومتی را از تنفیذ رای خود به شما بیشتر قبول داریم و اگر همین حالا جنابعالی و مصلحی کاندیدای انتخابات شوید بدون تردید امت حزب الله ، مصلحی را برمیگزیند . پس همین مقدار آبرو و اعتباری را که از برکت وجود مقام عظمای ولایت دارید حفظ کنید و مشایی و دار و دسته اش را از کنارتان برانید و بدانید تاریخ ثابت کرده است کسانی همچون آیت الله مصباح ، آیت الله صدیقی ، آیت الله علم الهدی و دیگر بزرگان در راه انقلاب ثابت قدم بوده اند و پیرو راه ولایت هستند و اگر اظهار نظری می کنند برخواسته از روح اسلام و اعتقادات ملت ایران است نه مکتب ایرانی . مطمئنا اگر نیاز باشد ملت مثل همیشه کار را تمام خواهد کرد .  




  • یوسف راد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی