سیرت صبح

دسنوشته های فرهنگی ، ادبی ، هنری و سیاسی

سیرت صبح

دسنوشته های فرهنگی ، ادبی ، هنری و سیاسی

ما بیشماریم ...

یوسف راد | جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۳۰ ب.ظ

(( جلبکها بخوانند ))

یک نفر برود میکروبهای سیاسی نظام را بیدار کند تا ببینند رژیم چطور اینهمه جمعیت را از سراسر کشور با اتوبوس و قطار و هواپیما به قم برده است . یکنفر نیست به میکروبهای محترم بگوید آقایان سران فتنه ، مگر نمی بینید نظام با ساندیس و کیک و کلوچه و گاها نهار ، ملت را به خیابان می آورد . مگر شما بیشمار نبودید . مگر به پشوانه ملت دست به آشوب و تخریب و قتل و هتک حرمت عاشورا و امام نزدید . مگر شما نبودید که برای تجاوز در زندانهای رژیم مدرک می ساختید و می دادید به چند نفر تجاوز کنند و بعد به خارج فراریشان می دادید ، پس کجایید ؟ چرا خفه شده اید و به میان مردم نمی آیید و آرمانهای جنبش سبز اموی را فریاد نمی زنید ؟ بیایید این ریش دارهای ساندیس خور را ببینید چگونه به خیابان آمده اند و برضد اربابهایتان شعار میدهند . اصلا احتمال دارد همه اینها را نظام از لبنان وارد کرده باشد همانطور که به فرمودهHIVسیاسی میرحسین چیز ، چند روز پیش با اتوبوس و دوچرخه و گاری و قطار ، برای استقبال از احمدی نژاد ، ملت را به لبنان صادر کردند . اما من خبر دیگری شنیده ام که محرمانه است و باید پیش خودتان بماند . می گویند حزب اله لبنان یک سیاهی لشگر بزرگ دارد که هرجای دنیا نیاز باشد آنها را صادر می کند به ایران ، فرانسه ، ایتالیا و حتی آمریکا ، ندیدید در لبنان به فارسی به احمدی نژاد خوش آمد گفتند ، همه افراد این سیاهی لشگر به صد زبان دنیا شاید بیشتر مسلطند! برای انتقالشان هم از قوانین پیچیده انیشتین استفاده می کنند چون انیشتین مسلمان شده بود و علنی اظهار مسلمانی نمیکرد و برای آنکه به مسلمانان کمک کند قانونی اختراع کرد که در ده دقیقه یک میلیون نفر را می شود از این طرف دنیا به آنطرف برد . باز هم محرمانه پیشتان بماند می گویند این قانون که به صورت نامرئی در کاغذی مخصوص نوشته شده الان در دستان سید حسن نصراله است و یک کپی از آن را زیر همان اسلحه اسرائیلی که به احمدی نژاد هدیه داده بود گذاشته و به ایران فرستاده است . پس چرا حرفی نمی زنید . دیگر صدایی از هنجره شیخ مخملین ، آن مقهور بزرگ آرای باطله ، بلند نمی شود! ممد کودتا هم انگار زیر سیل باران ملت ، آب به لانه بنیادش افتاده و دم برنمی آورد . اشعری مخملین نیز بدجوری گیج میزند و سراسیمه فکر چاره جویی و اتحاد بین ممد سوروس و میر چیز ... و چیزنورد و بقیه بروبچه های غارتگر افتاده .

از همان اولش میدانستیم شما مرد راه نیستید. همان وقتی که در مناظره با حمدی نژاد به چیز چیز افتادید و ننجونتون آمد جلوی چشمهاتون معلوم بود جنبش سبز دنیا نیامده مرده است . آقایان میکروب ، شما را به خدا زنده بشید و حرفی بزنید . نگذارید همه بفهمند جنبش مرده است ، آتو دست رژیم ندید . شما اگر بخواهید می توانید باز هم با پر رویی بین مردم بیایید و کتک بخورید و بروید . شما باز هم می توانید با جاسوسهای اسرائیلی و امریکایی فالوده بخورید و دم از راه امام بزنید . باز هم می توانید با خیال و توهم زندگی کنید و با بهائیها و همجنسبازان و شیطان پرستان و ملی مذهبی ها و پهلوی ها و منافقین و ... یک اتحاد گل و بلبل تشکیل بدهید و جلوی مردم و انقلاب بایستید و محاکمه هم نشوید . باور نکنید مردم شما را نمی خواهند ، این هم از دروغهایی است که گفته می شود ، رژیم رای ملت را که هیچ ، نظر ملت را هم تغییر داده است . اخبار واصله حاکی از پخش میلیونها ساندیس در سراسر کشور است . اما شما هنوز هم قهرمان اصلی جبهه خدمت به صهیونیستها هستید . شما هنوز هم به نیابت از نتانیاهو با ایران می جگید . بدانید که هنوز حتی با اینهمه ساندیسی که نظام پخش کرده ، باز هم شما بیشمارید . همین چند وقت پیش بود اوباما دوباره گفت دست از حمایت شما برنمی دارد پس از چه نگرانید . به خیابان بیایید ، شما اسطوره های وطن فروشی و ذلت هستید . شما با فتنه های سال 88 روی شاهان ایران را هم سفید کرده اید ، حتی فتحعلی شاه را که فقط پیرجامه اش را به کمر نگه داشت و همه چیز را به فنا داد . شما مردان بزرگ عرصه خیانتید . به میدان بیایید و باز هم آبروی ملت قهرمانتان را به تمسخر و لجن پراکنی بگیرید . راستی از آن آقازاده فراری هم خبرهایی رسیده انگار می خواهد با اختلال اقتصادی کشور را به هم بریزد . خیلی خوب است شما هم با او همکاری کنید تا وقت دارید . چون اگر مردم ذره ای متوجه شوند دمار از روزگارتان در می آورند و ننجونتان را جلوی چمانتان می رقصانند .

راستی خیلی حیف شد ، اصلی ترین منبع مالی فتنه گری و خیانت را از دست دادید ، دانشگاه آزاد را می گویم ، ای کاش می شد آن را نگه دارید ولی حتی خدا هم نتوانست در برابر تصمیم نظام بایستد . با اینکه چند روز قبل تر گفته بودند خدا نمی گذارد وقت دانشگاه آزاد باطل شود ! اما جای نگرانی نیست به هر حال آنقدر پول از سیا و موساد و شابک و کا گ ب و ام آی 6 میرسد که بخور نمیری دستتان را بگیرد . متاسفانه فعالان اپوزیسیون هم کفگیرشان به ته دیگ خورده و هر روز شاهد اخراج یکی از آنها از سیانیوز و وی او ای و .. هستیم . اوضاع اسفباری است و مردم به شدت ساندیس خور نظام اند . هر چند شما بیشماریداما همه شما را مسخره می کنند . انگار اکبر کچل راست می گفت ، (با صدای آهسته ) مثل اینکه تقلب هم نشده بود ، نه؟! پس واقعا همه این ساندیس خورها طرفدار نظام اند !؟ حیف شد ولی بازهم با پررویی بگویید ((مابیشماریم)) .      




  • یوسف راد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی