سیرت صبح

دسنوشته های فرهنگی ، ادبی ، هنری و سیاسی

سیرت صبح

دسنوشته های فرهنگی ، ادبی ، هنری و سیاسی

علی مطهری یا عزت الله سحابی ؟

یوسف راد | جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۳۰ ب.ظ

روزگار عجیبی است . بیش از یکسال پیش عده ای در بستر قانون نظام مقدس جمهوری اسلامی و با سوء استفاده از سوابق خویش ، به عرصه انتخابات ریاست جمهوری پا گذاشتند و با فریب گوشه ای جامعه غیور ایران ، به نام اهل بیت و امام (ره) ، آرایی برای خویش کسب کردند ، اما در چرخشی همسو با تشنگان به خون ملت ایران ، کشور را به آشوب و التهاب کشیدند . اینان که انتصابشان به قشر مرفهین بی درد و منتصب بودنشان به برخی مسئولان عالی رتبه قابل تردید نبود ، با حمایت های بی دریغ هاشمی و خاندانش به گونه ای مسیر را آماده کردند که در پایان این فتنه گری ، علی رغم سکوت ملت به دستور مقام معظم رهبری در برابر اهانت های پی در پی به مقام عظمای ولایت و امام راحل (ره) که توسط پیاده نظام رژیم صهیونیستی در حجم کوچکی از جمعیت تهران انجام می گرفت ، این وقایع به روز عاشورای سال 88 و حرکت یزیدیان و عمر سعدیان و شمریان بدل شد و پیش آمد آنچه نباید میشد . هرچند به فرموده مقام معظم رهبری این حوادث در کنار تلخی هایی که داشت ، شیرینی هایی هم به کام ملت گذاشت که در صورت عدم اتفاق آنها شاید سالها طول میکشید چهره برخی از مقدس نماهای انقلاب ستیز آشکار گردد . این تحرک شیطانی هر چند در پایان عمر هشت ماهه خویش با قیام ملت حسینی ایران به زباله دان تاریخ پیوست و برخی از آنان که هشت ماه بی بصیرتیشان مانع نگرش صحیح به مسائل شده بود به برکت حضور جوانان و ملت بصیر ایران ، به راه هدایت آمدند و اتفاقات نهان این کودتای مخملین را دیدند اما برخی دیگر هنوز هم انگار بر تبل توخالی فتنه کوبیدن و صدای آن را از دور شنیدن را می پسندند و روز به روز راه خویش را از ملت و اسلام جداتر و دورتر می کنند. 

بی تردید نقش خاندان هاشمی در فتنه های آخرالزمان را نمی توان نادیدهد گرفت . از هزینه مالی و معنوی و سیاسی و اجتماعی گرفته تا فرماندهی مستقیم آشوبها و فتنه انگیزیها . در این میان نیز نمی توان از نقش برجسته فائژه هاشمی (ل) و جانی فراری مهدی هاشمی (ل) چشم بپوشیم . مهدی هاشمی با هدایت گری اراذل و اوباش و راه اندازی چندین استودیو برای رسانه های ضد انقلاب گرفته تا تاکید مستقیم او به حمله به اصل ولایت فقیه و فائزه هاشمی نیز با حضور مستمر خویش در تظاهراتها و شعارها و سخنرانی هایش بر ضد نظام و اصل ولایت فقیه که فیلم آن نیز از رسانه ملی پخش شد .

اکنون هر چند در کوتاهی مسئولان قضایی و امنیتی حرفها بسیار است و ناگفته هایی هست که شاید نتوان در این مجال به آن پرداخت اما آیا همه این جنایتهای خاندان هاشمی و دیگران از حافظه ملت نیز پاک خواهد شد و یا کسی می تواند با تمسک به اجداد مطهرش ، نقش تطهیر کننده این موجودات خبیث را از ذهن ملت پاک کند ؟ جالب تر اینکه همه اقدامات فرزندان هاشمی توسط پدرشان تایید هم شده است آنجا که در مصاحبه ای که در اینترنت از وی منتشر شده می گوید از همه فرزندانم رضایت کامل دارم . 

داستان پسر نوح را همگان شنیده اند و در قرآن نیز بدان اشاره شده است آنگاه که از هدایت پدر سرباز زد وبا کافران و معاندان راه حق نشست و در طوفان قهر الهی به درک واصل شد . این داستان بارها و بارها در این انقلاب تکرار شده است یکی ز این تکرارها شامل حال فرزند استاد بزرگ و معجزه انقلاب اسلامی شهید دکتر مطهری است . علی مطهری ماههاست از مسیر عدالت و بصیرت خارج شده است ، شاید هم آرام آرام پرده از چهره واقعیش بر میدارد اما دلسوزی اخیر او برای زن فتنه گری همچون فائزه هاشمی (ل) داستان اسفناکی است که بی تردید دل همه ارادتمندان به خاندان مطهری بزرگ را به درد می آورد . هر چند نظرات توخالی وی بارها موجبات نگرانی آحاد امت حزب الله را فراهم آورده است اما مسیری را که وی برگزیده ، مبنی بر حرکت برمدار اصلاح طلبان و در راستای احیای فتنه ، نمی تواند به فراموشی ملت از بی حیایی های خاندان هاشمی و کل اصلاح طلبان منجر شود . سخن ناحق و سبک سرانه او که همه اتفاقات یکسال اخیر را از مناظره های تلویزیونی میداند نیز جای هیچ تردیدی باقی نمی گذارد که او از اینکه آقازاده ها در رسانه ملی به صراحت به چالش کشیده شده اند وحشت کرده است . جای سئوال دارد آیا فرزندکسی که شهید دانایی هایش شد باید اینگونه مغلوب نادانی ها و بی بصیرتی هایش شود ؟ هرچند فرزندان نوح بسیارند اما افسوس که عبرت گیرندگان همواره اندکند و دنیاطلبی ،آقازادگان را به فنا کشانده است . شاید روزی علی مطهری به این نتیجه برسد که شهادت پدر بزرگوارشان هم به دلیل مناظره بین احمدی نژاد و موسوی خائن بوده است . الله اعلم . برای آگاهی از نوع نگاه این فرزند بی بصیرت علامه شهید دکتر مطهری نامه سخیف او به رئیس قوه قضائیه را در ذیل می آورم . قابل یادآوری است قوه قضائیه به مطالبات امت حزب الله که توجهی ندارد شاید به خواسته علی مطهری عنایت ویژه کند و امت حزب الله را به دادگاه بکشد !؟

 

 

ریاست محترم قوه قضائیه

آیت الله صادق لاریجانی دامت برکاته

با اهداء سلام و آرزوی توفیق، حادثه هتاکی و دشنامهای ناموسی به خانم فائزه هاشمی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی چیزی نیست که بتوان از کنار آن گذشت. به تعبیر امیرالمومنین علی علیه السلام اگر مسلمان از غم این حادثه دق کند و بمیرد مورد ملامت نیست بلکه سزاوار است.

حادثه از این قرار است که در حالی که خانم فائزه هاشمی و پسر خواهرشان پس از تشییع جنازه یکی از اقوام نزدیک خود در شهر ری به سوی خودروی خود در حال حرکت بودند، چند تن از اراذل سیاسی بی بصیرت به وی نزدیک شده و دشنامهایی به ایشان و پدر بزرگوارشان میدهند که قابل ذکر نیست و بی تردید مصداق حد قذف یعنی هشتاد ضربه شلاق است.

گذشته از اینکه باید بررسی شود که چرا انقلاب اسلامی ما به این انحطاط کشیده شده است و بنده ریشه این پرده دریها را در مناظرات انتخاباتی میدانم، با توجه به اینکه فیلم این حادثه منتشر شده و افراد هتاک شناسایی شدهاند، مستدعی است دستور اقدام عاجل در خصوص اجرای حکم در ملا عام پس از اثبات جرم در دادگاه صالح، صادر فرمایید.

اگر امروز کوتاهی شود، این پدیده شوم دامن همه را خواهد گرفت و این لکه ننگ بر دامان انقلاب اسلامی باقی خواهد ماند. قبلا از حسن توجه جناب عالی سپاسگزارم.

با تقدیم احترام

علی مطهری  




  • یوسف راد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی