سیرت صبح

دسنوشته های فرهنگی ، ادبی ، هنری و سیاسی

سیرت صبح

دسنوشته های فرهنگی ، ادبی ، هنری و سیاسی

جنبش تسخیر سینما و اصلاح سیما

یوسف راد | جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۳۰ ب.ظ

روزها بود که نوشتن را کناری نهاده بودم و دلسرد از تاثیر وبلاگ نویسی در اصلاح امور فرهنگی کشور ، سرگرم امور خیریه شده بودم اما امروز مطلبی خواندم از استاد و مفسر قرآن کریم ابوالفضل بهرام پور که بار دیگر داغ دل این قلم را تازه کرد و گفت آنچه را که بارها در نگاشته هایم آورده بودم . میدانیم که وضعیت مفتضح سینمای ایران از چشم هیچ بیننده ای پوشیده نیست . سینمای مرده ای را که دولتهای سازندگی و اصلاحات به دولت نهم و دهم تحویل دادند و این دو دولت نیز با احترامی ویژه آن را به خاک سپردند . سینمای ایران مجموعه ای است از کارگردانان لاابالی و بازیگران ناسالم ، که اگر بی احترامی به چند نفر استثناء موجود در این سینما نبود به راحتی می شد آن را نمونه گسترش یافته و مطابق با سینمای رژیم منحوس پهلوی دانست که داستانهای اکثریت فیلمهای موجود در آن پیرامون سکس و جنایت است . شواهد این نگاشته را به راحتی در درصد بالایی از ساخته های سینمایی می توان یافت . به عقیده نگارنده اکثر نویسندگان سینمایی و سازندگان فیلمنامه ها به دلیل فقدان دین و معنویت (که در فیلمهایشان به وفور مشهود است و آن را فریاد میزنند ) و تاثیر پذیری از مکاتب منحرف غربی ، و از همه اینها مهم تر لذت جویی و سکس گرایی مفرط شان ، فضای سینما و بخصوص در زمان کنونی صدا و سیما را به سوی لجنزار لاابالی گری و بی قیدی سوق داده اند . این تنها گوشه ای از اقدامات طفل ناقص متولد شده سینمای ایران است زیرا در پس این پرده ی زیبا ، تفکر مخرب فراماسونری نهفته است تا ریشه های حکومت اسلامی و الهی را بخشکاند . متاسفانه مسئولان ناسالم رخنه کرده در نظام اسلامی نیز از روی عمد و گاه از روی غفلت مسیر همواری را برای 1 درصد حاکم بر سینما و سیما آماده ساخته اند تا هر نوع تفکر انحرافی در این مسیر به ذهن مخاطب عام و متاسفانه کودکان پاک و معصوم القاء شود . 

استاد بهرام پور با تیزبینی ویژه که مطمئنا از سابقه و نگاه قرآنی و الهی نشئت گرفته است ، به ریز برخی از ابتذال های فراگیر حوزه سینما و سیما را به ضرغامی و حسینی گوشزد کرده ، که دیری است عقده فرو برده آحاد جامعه مذهبی ملت ایران است و در خانه های آنان مورد بحث قرار می گیرد اما متاسفانه هیچگاه گوش شنوایی برای آن نبوده است . شاید برخی منتظرند تا کارد به استخوان برسد و امام خامنه ای مستقیما وارد میدان اصلاح سینما و سیما شوند اما دانستن این نکته ضروری است که امام ما در حوزه مسئولیت خویش تذکرات راهبردی را ارائه می کنند و این وظیفه همه هنرمندان متعهد ، جوانان انقلابی ، طلاب و آحاد ملت ایران است تا با پیروی از دستورات راهبردی ایشان ، زمینه را برای اصلاح وضعیت جامعه فراهم آورند .

نگاهی به سینمای دنیا نشان میدهد که امروزه سینما بعنوان ابزاری است برای گسترش اعتقادات هر مکتب و کشوری . برای نمونه اگر هالیوود فیلمی را در زمینه های عاشقانه، رازآلود ، جنایی ، جنگ و ... میسازد ، فلسفه موجود در فیلمنامه آن ، نهادینه کردن اعتقادات کشور آمریکا در ذهن ملتهای دنیا است . مبانی بی دینی و لاابالی گری نیز در بسیاری از این فیلمها تبلیغ می گردد و برای سست کردن اعتقادات الهی و معاد نیز میلیاردها دلار صرف ساخت و توریع سکس در دنیا می شود . اکنون باید دید سینمای ایران که تبعا باید برخواسته از انقلاب درونی ملت ایران باشد آیا توانسته است به بیان و تبلیغ مبانی اصلی این انقلاب پایبند باشد ؟ آیا سینمای ایران توانسته است با به کار گیری مبانی و آموزه های اسلام ناب ، به تولید فیلمنامه های موثر در تغییر نگاه جامعه جهانی به این مکتب الهی کمک کند یا آنکه با ساخت فیلمهایی که کل آن در چند کلمه خلاصه می شود ، به تزلزل پایه های اعتقادی ملت خویش دامن زده است .

مطمئنا سینما و سیمای ایران اکنون از ابزارهای دشمن برای مقابله با روح انقلابی موجود در جامعه ایران هستند. فیلمهای مبتذل و با سطح نازل در فیلمنامه ، کارگردانی ، بازیگری و تفکر حاکم بر حوزه سیمای ایران ، راه خطرناک هلاکت را طی می کنند و روح خانواده های ایرانی را با انبوه تولیدات مخرب ، به تباهی خواهند کشانید . جا دارد گوشه هایی از انحرافات این دو حوزه را به اختصار مرور کنیم :

1-   فیلمهای تولید شده در سینما معمولا به عنوان اصلاح جامعه انگشت اتهام را بر متدینان و مذهبی ها نشانه می روند و با شخصیت پردازی مغرضانه، مشکلات جامعه را ناشی از خشک مغزی و اقدامات نسنجیده طیف مذهبی و دیندار نشان می دهند و با سیاه نمایی مفرط ، راه را برای جدایی دین از معادلات اجتماعی و سیاسی هموار می کنند .

2-   برنامه های ساخته شده در سیما از برنامه های کودک و نوجوان گرفته تا بزرگسال ، بجز موارد علمی و مذهبی که به اشاره استاد بهرام پور در ساعات پرت نمایش داده می شوند ، اکثرا با موسیقی های مبتذل و بخصوص در زمینه کودکان با رقاصی علنی و زنده همراه است که متاسفانه آثار مخرب آن در خانواده ها به وضوح مشاهده میشود برای نمونه بسیاری برای آنکه از حرکات کودک خود لذت ببرند به سادگی از او می خواهند برای جمعی برقصد و مطمئنا گناه انحراف این کودک و به طبع آن نسل آینده ای که از وی به وجود خواهد آمد بر عهده آقایان چسبیده به میز مدیریت سازمان صدا و سیما خواهد بود .

3-  سریالهای تولید شده در سیما در اکثر موارد حاوی کلمات رکیک ، رفتارهای ناشایست و مخالف عرف جامعه است همچنین تجمل گرایی و مد سازی را نیز باید به این موضوع اضافه کرد اما مثل اینکه مسئولان این سازمان عریض و طویل به راحتی چشمهایشان را بسته اند و همه را نادید حساب می کنند . باید این را نیز اشاره کنم که سینما دهها برابر از سیما در این خصوص وضعیت وخیم تری دارد .

4- مسئله حجاب که دیر زمانی است از دستور کار سینما و سیما خارج شده است و به طرق مختلف هردوی این رسانه های فتنه انگیز سعی دارند این واجب الهی را لوث کنند . برای نمونه استفاده از کلاه گیس یا کچل کردن بازیگران زن و نشان دادن آنها بدون روسری و لمس بازیگران زن توسط مردان و ... که این امر وقتی با فرار برخی بازیگران زن و کارگردانان به خارج کشور همراه می شود و آنها را در کسوت یک مدل سکس یا سازنده فیلم سکس می بینیم ، موجب آن می شود که اطمینان حاصل کنیم مشکل بسیاری از بازیگران و کارگردانان در این عرضه موضوع سکس است . 

5-    در پایان به تفکر مخفی شده در پس اکثر ساخته های سیما و سینما می توان اشاره کرد که گاه خزنده و گاه آشکارا مبانی عقیدتی اسلام و انقلاب و اعتقادات 99 در صد ملت ایران را با آسمان و ریسمان بافتنها و توجیهات پیش و پا افتاده به مسلخ می برند و دقیقا با کاروان سینمای غرب در جهت خدشه در صفوف مسلمین حرکت می کنند . 

اکنون به نظر می رسد طرحی نو لازم است تا با راه اندازی جنبش تسخیر سینما و اصلاح سیما ، جوانان متدین و متخصص مهر از لبها و قلمها بردارند و فتنه انگیزی اهالی به اصطلاح هنر را که پس فتنه 88 بار فتنه گری را تاکنون به خوبی به دوش کشیده است ، از این عرصه دور کنند . وقت آن رسیده است که وضعیت متعفن سیما که اکثر کسانی که در آن شاغل هستند عاری از روح الهی و معنویتند و به اضافه کارهای میلیونی و ماموریت و پست و مقام خویش دل بسته اند ، توسط جوانان انقلابی متنبه شوند و سر عقل بیایند و با فرهنگ ملت اینگونه رفتار نکنند .

جوانان انقلابی و هنرمند ملت ایران باید بدانند تا آن لحظه که ما لب به سخن نگشاییم و حرکتی در جهت اصلاح امور نکنیم باید شاهد فتنه انگیزی جمعیت کمتر از 1 درصدی حاکم بر سینما و سیما باشیم و شب و روز در برنامه های مختلف توهین به آرمانها را ببینیم و ساکت و آرام بمیریم ، اما دشمنان بخصوص اهالی سینما و سیما که اکنون دشمن ترین آنانند ، این آرزو را به گور خواهند برد و انشاء اله ما جوانان با پیروی از نظرات تخصصی امام خامنه ای ، سنگر های تصرف شده را آرام آرام فتح خواهیم کرد . به امید پالایش دنیای هنر از وجود دشمنان اسلام .

 

متن سخنان استاد ابولفضل بهرام پور در رجانیوز 

    

 




  • یوسف راد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی